Com calculem la nostra feina?

Sovint és un tema que ens preocupa molt als dissenyadors i il·lustradors. No hi ha massa concens al respecte i tampoc uns preus fixats per cap organisme regulador. He trobat un enllaç que em sembla coherent el què diu i les recomanacions que dóna:

http://tipografiadigital.net/como-calcular-el-precio-de-venta-productos-servicios-guia-definitiva-disenadores-creativos/?utm_content=buffer45112&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Algunes coses a destacar:

  • No venguis massa barat, acabaràs donant una percepció de baixa qualitat i només aconseguiràs vendes compulsives 
  • Estudiar els preus dels teus competidors t’ajudarà a situar-te en el teu escenari
  • Puja gradualment els preus fins a trobar un punt de resistència, aquí tindràs la clau del que el teu públic està disposat a apagar pel teu producte
  • No freneu la compra amb formularis complexos, processos de comprovació (captcha) i altres tonteries que tu mateix odies quan compres. Fixa’t en com venen els grans.

un recurs que us pot orientar:

http://www.calculadorafreelance.com/

il·lustració de miguel montaner
il·lustració de miguel montaner

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s